My first message! - Reisverslag uit Azelo, Nederland van Hanneke Olthof - WaarBenJij.nu My first message! - Reisverslag uit Azelo, Nederland van Hanneke Olthof - WaarBenJij.nu

My first message!

Door: Hanneke Olthof

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

30 Augustus 2010 | Nederland, Azelo

Heyy iedereen!
Hier mijn eerste berichtje in Nederland voordat ik donderdag vertrek naar het waarschijnlijk hete Nashville, Michigan:D. Dat zou wel mooi zijn, naar al die regen, bah.. daar wordt je wel een keer zat van! Nou, donderdag vertrek ik dus. 's Ochtends al lekker vroeg op pad met de auto om vervolgens om 10.05 uur weg te vliegen naar Londen. Hier hebben we een tussenstop en vliegen we om 11.45 uur weer weg naar de volgende bestemming Chicago, hier landen we als het goed is om 14.15. Wauuuww... maar 2,5 uur vliegen, niet dus... er zit met hier 7 uur verschil in en Londen 6 uur. Hmmm... 8,5 uur is dan toch wel een tegenvaller:S. Mja, wat wil je.. In Chicago moet ik nog eens wachten om vervolgens naar Grand Rapids toe te vliegen. Om 19.05 vertrek ik en om 20.54 ben ik er dan. Hopelijk staan mijn gastouders er voor een warme ontmoeting na deze lange en zware dag. Heb denk ik wel een hele doos zakdoekjes nodig:P, want dat komt niet goed. Maar dat is ook goed, haha! Nou, mijn gastouders zijn super leuk. En mijn gastzusjes trouwens ook:D. Ik krijg ook een gastbroer maar die zit bij de marine helemaal in Florida, dus die zal ik waarschijnlijk niet zien:S. Ik zal waarschijnlijk wel veel foto's maken, dus die zet ik er dan wel een keer op:D. Tja, ik stop er maar mee voor deze keer. Ik zal hopelijk jullie geregeld op de hoogte houden van wat er allemaal speelt daar in AMERICA:D. Tot de volgende keer dan! Doegg xx

• 30 Augustus 2010 - 17:00

haha yeaah een berichtje! ik heb iedereen ondertussen al volgespamt met berichtjes en jij begint nu! haha:) en het weer staat er bij!! yeah! haha nou ik ga je ook mooi volgen, en ik zie je donderdag! gele tas, rode tas, tranen & tissues! XO

rood shirtje of course ;)

• 30 Augustus 2010 - 21:15

Tom:

Hi Hanneke,

Je site al gevonden, ziet er goed uit zeg. Wordt een toptijd daar in de USA, kan niet anders! Succes met de laatste voorbereidingen en we zien elkaar natuurlijk nog!!!

Grtz Tom

• 01 September 2010 - 11:33

Annie Albergen:

Hoi Hanneke,

We wensen jouw een super leerzame, geweldige tijd toe in Amerika. Geniet ervan.We zullen je volgen. Super knap dat je dit aandurft

Groetjes Annie Goselink + familie

• 01 September 2010 - 17:34

Marijke:

Goeie reis, han!
    Je stalker:P

• 02 September 2010 - 09:59

Merle:

Hanneke, ik hoop dat je het hartstikke mooi krijgt, geniet er van en heb je mijn brieven gekregen?
    Ik hoop het wel 1 voor in het vliegtuig de ander voor op je verjaardag.

Dikke kus. Je A-Nichtje

• 03 September 2010 - 10:46

Joost En Madelon:

Hej Hanneke,

Nou als het goed is, ben je goed overgekomen, en lig je nu bij te komen van de vlucht.. Heel veel plezier en succes en via deze site gaan wij je volgen!