WAAHHHH!!! - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Hanneke Olthof - WaarBenJij.nu WAAHHHH!!! - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Hanneke Olthof - WaarBenJij.nu

WAAHHHH!!!

Door: Hanneke Olthof

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

04 September 2010 | Verenigde Staten, Nashville

Heyyy iedereen!!!
Nou hier dan mijn eerste berichtje vanuit het regenachtige Nashville. Jaja, volgens mij heb ik het weer mee naar hier heen gebracht. Het was echt super mooi weer hier, lekker in de zon liggen en op het meer voor het huis. Mja, even over de reis. 's Ochtends vroeg opstaan, kwart voor 4 gewoon:S. Kwart voor 5 met de auto naar Schiphol. Lang wachten want we waren echt super op tijd. Nou, rond 8 uur gingen we met iedereen afscheid nemen. Er waren nog 2 andere meisjes die ook naar Amerika gingen. Dat was echt super leuk! Na best wel wat gehuild te hebben gingen we door de douane en was het dan echt zover. Tussenstop in Londen, waar het echt haasten was. We hebben gewoon gerend anders waren we mssn niet optijd gekomen. Ach ja, daarna na een lange vlucht naar Chicago met gewoon tv schermpjes in de stoel voor je neus. Echt, dan sta je echt verbaasd, wat maak je dan toch wat mee als tukker:D. In Chicago moesten we naar een andere Terminal toe. En niet lopend, maar gewoon met een trein. Zekers wel 5 minuten. Waauuuwww... That's very big! Daar moesten we dan ook weer afscheid nemen. 1 iemand ging met mij mee naar Grand Rapids en de andere moest ergens anders naar toe. Ze noemden ons zelfs tweelingen, haha. We zijn geeneens familie, alleen buren met dorpen. Echt super grappig ze woont gewoon in Borne:P. Mja... Nog wat gegeten bij de Mc Donalds, jaja.. we beginnen al meteen slecht:p. Maar eenmaal aangekomen in Grand Rapids hoefden we niet eerst de koffers op te halen, maar we kwamen al gewoon meteen in de aankomsthal aan. Daar stond mijn gastfamilie me op te wachten met een groot oranjepapier. 'Welkom in Amerika HANNEKE'. Echt super lief. Daarna koffers gepakt en naar huis gereden. Daar eenmaal aangekomen was het echt een beetje overweldigend, echt een super leuke kamer en een mooi huis. Ook al is het wel een beetje oud. Maar goed... Nog in de woonkamer gezeten tot 11 of 12 uur zoiets. Echt, waaahhh, heel erg moe. Gelukkig sliep het bed wel echt super lekker. Eerst nog de cadeautjes opengemaakt die ik hier pas open mocht maken. Echt heel erg leuk:D:D. De volgende dag zijn we naar de kapper geweest en heb ik mijn haar paars laten verven. Dus jullie zien het resultaat wel als ik weer in huis ben, haha. Daarna nog naar taco bell's en heb ik mijn eerste taco gegeten. Met sla, saus, tomaten en vlees. Jajaja... Hanneke gaat hier heel wat beleven met het eten:P. Daarna kwamen de vriendinnen van Siera, de oudste zus, ze zijn allemaal ook bij de cheerleading, dus ze moesten allemaal borden maken om op te hangen, het is echt grappig om te zien hoeveel geluid ze maken, ze schreeuwen gewoon echt en alles is zoooooooo big!!! Haha.. Vandaag heb ik geshopt met de girls, it was fun. Ze moesten nieuwe kleren hebben voor school en dus heb ik gewoon 2 uur lang in 1 winkel gestaan en ben niet schreeuwend weggerent. Dat is best knap voor mij:P. Daarna nog naar een andere winkel Hot Topic, daar verkopen ze allemaal gothic kleding, het was echt grappig om te zien. Daar hebben ze gewoon echt 50 winkels zoiets onder 1 kap en dan ook niet kleine winkels, maar gewoon echt zooooooo groot. Bijna 5 H&M's passen er gewoon in 1 winkel. Naar een electronica winkel geweest omdat mn accu leeg was en de stekker niet in het stopcontact pas. Dus moest ik een tussenstuk kopen, daarom het berichtje pas nu en niet gister al. Oja.. als iemand mij wil smsen, ik ontvang niks hier in dit huis. Pas als ik ongeveer 20 miles van hier vandaan ben heb ik pas bereik, dus doe maar niet, it's expensive:D. We zijn vandaag ook nog naar Steak and Shake, weer een fastfood restaurant. En nu zit ik in mijn kamer op mn bed en Lyndi zit naast me. Ze heeft net ook mijn haar gestijld. Ziet er best grappig uit:P. Maar ik ga nu maar stoppen.. Ik zet er gauw foto's op, maar moet nog eerst uitvogelen hoe ik dat ga doen:P. Dus be patient:P. Nou... tot het volgende berichtje dan maar:D. Doegg xx

  • 05 September 2010 - 09:34

    Renee:

    Hey Han! Gelukkig ben je goed aangekomen en ben je zo lief ontvangen door je gastfamilie! :)Het is leuk om te lezen dat je in zo'n korte tijd al een aantal "amerikaanse ervaringen" hebt meegemaakt! Ben vooral jaloers op die taco bell hahaha Je moet ook nog een keer de nachos del grande proberen....heerlijk! ;)
    Heel veel plezier dit jaar en ik blijf je natuurlijk via deze site volgen!

    Liefs Renee

  • 05 September 2010 - 09:36

    Papa En Mama:

    nou hanneke dat is wat anders dan gras maaien op de zaterdag, trouwens paars zal je zeker leuk staan en ik wist niet dat krullen had. x x x x x p en m

  • 05 September 2010 - 09:44

    Fam Olthof:

    Hey Hanneke,
    Leuk wat van je te horen. Heel veel plezier daar aan de andere kant van de oceaan en geniet er van! Niemand kan je dit meer afpakken wat jij allemaal mee maakt!

    Groeten van Kuipersweg 9;)

  • 05 September 2010 - 09:45

    MJ:

    fijn dat je goed bent overgekomen en bij een gezellige familie bent terecht gekomen. Paars is helemaal oke.
    Maak veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes en veel liefs MJ en de rest

  • 05 September 2010 - 11:05

    Susanne:

    Hee Hanneke!
    Wat leuk om alvast een berichtje van je te lezen!
    Heel fijn dat je al allemaal dingen aan het doen bent en je gastgezin leuk is!:)
    Zal je blog blijven volgen!
    Heel veel plezier!
    liefs, Susanne (zus van Marleen)

  • 05 September 2010 - 19:11

    Mirel:

    Hej Hanneke!

    Wat leuk om nu al een berichtje te lezen! Is maandag dan je eerste schooldag?

    Liefs Mirel

    ps. ik ben benieuwd naar je nieuwe haarkleur:)

  • 05 September 2010 - 20:27

    Imara:

    Hee Hanneke!
    Echt super vet om te lezen wat je nu allemaal al hebt meegemaakt!
    En het klinkt alsof jij je niet hoeft te vervelen de komende 10 maanden, je begind iig goed:P
    Ik ben benieuwd naar je haar, maar jou kenende komen er vast nog genoeg foto's!;)
    Ik blijf je volgen!
    Liefs Imara

  • 05 September 2010 - 20:33

    Tom:

    Ha Hanneke,

    Leuk berichtje! Benieuwd ook naar foto's, zeker nu je een nieuwe coupe hebt ;-)

    Groeten! Tom

  • 06 September 2010 - 02:08

    Annelot Weusthuis:

    Haha het klinkt wel hartstikke Amerikaans allemaal!

    Leuk om te lezen, ik zal af en toe wel naar je zwaaien, haha, we zitten vrij dicht bij elkaar!

    Liefs,
    Annelot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

High School Year!

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2011

Goodbye, The End!!!

22 Mei 2011

Washington, Easter, Maple Syrup, Prom & Holland

10 April 2011

A little of everything!!!

27 Februari 2011

Snowdays

09 Januari 2011

Happy New Year!
Hanneke

Actief sinds 20 Aug. 2010
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 37498

Voorgaande reizen:

26 Juni 2017 - 11 September 2017

Europa Trip

03 September 2014 - 07 Februari 2015

Stage Zuid-Afrika

11 Juli 2012 - 16 Januari 2013

Stage London

02 September 2010 - 12 Juni 2011

High School Year!

Landen bezocht: