Nog een keer:P - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Hanneke Olthof - WaarBenJij.nu Nog een keer:P - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Hanneke Olthof - WaarBenJij.nu

Nog een keer:P

Door: Hanneke Olthof

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

05 September 2010 | Verenigde Staten, Nashville

Heyy iedereen!!
Na gister een berichtje geschreven te hebben zonder foto's, ga ik nu een berichtje schrijven met foto's en zonder tekst:P. Hier zijn alle foto's tot nu toe wat ik heb gemaakt. Het zijn er heel veel, ik kon niet kiezen dus heb ik ze er maar allemaal opgezet. Vandaag, gewoon op een zondag, hebben we gewinkelt in een supermarkt omdat we eten moesten hebben voor de BBQ die Kari ging maken voor haar broer en vrouw en haar beste vriendin, dochter en man! Dus dat was echt wel leuk! Daarna, dus na het eten, was trouwens wel lekker. Cheesburgers, Kip, Mais, Koude pasta, Appeltaart, Chocoladetaart, Watermeloen en Ananas. Daarna dus zijn we op het meer geweest met de boot. Aan de overkant van het meer zijn hele oude gebouwen die ze uit de buurt hebben gehaalt en verplaatst en dus hier neer hebbben gezet, best leuk om te zien. Dus dat was het wel. En nu ga ik slapen!! Weltrusten! En dit is de link dan: http://picasaweb.google.com/101913086904916277859?authkey=Gv1sRgCOGmuq_654_JkwE
Love you all!! Doegg xx

  • 06 September 2010 - 09:21

    Marijke:

    Hanneke! Leuke foto's! Als het goed is, kun je ook foto's op deze site zetten..;) (moet je denk ik wel keuzes maken in welke foto's:P)
    Ik kijk al uit naar je volgende foto's en verhalen!:) xx

  • 06 September 2010 - 11:52

    Hanneke:

    Haha, jop dat weet ik dat ik er foto's op kan zetten, maar na 10 foto's kost het geld, dus dat is niet zo handig dan, tenzij jij mij geld wilt doneren:P. Dus daarom doe ik het op een gratis site;) xx

  • 06 September 2010 - 15:15

    Bennie:

    Je bent een echte Olthof let goed op de centen

  • 07 September 2010 - 18:36

    Renée:

    Hey Han!!! Leuke foto's!! :D Ziet er allemaal heel gezellig uit. Wat een lief katje trouwens! Is die van jullie?
    Blijf genieten :) Liefs Renée

  • 08 September 2010 - 13:36

    Imara:

    Hee Hannie!
    Wat ontzettend leuk om te zien, die foto's van jou! ziet er erg gezellig uit:D
    Xx

  • 08 September 2010 - 17:33

    T.T.:

    Hey Hanneke!Ik vind je reisverslagen erg fijn om te lezen en natuurlijk die foto's erbij maken het helemaal af.Het lijkt me wel heel gezellig daar!Kunnen ze nog een gast gebruiken?
    Ik hou me aanbevolen!

  • 09 September 2010 - 18:44

    Gerda:

    Hoi, Hanneke,

    Leuke foto's heb je er op staan. Leuke verhaaltjes ook. We zijn benieuwd naar hoe je eerste schooldagen zijn gegaan.

    Groeten,

    Gerda en Richard

  • 09 September 2010 - 20:57

    Maureen:

    He Hanneke! Wat een leuke verhalen en foto's! Leuk gezin zo te zien! Hoe is het op school? Ben erg benieuwd naar de volgende verhalen! Groetjes Maureen

  • 10 September 2010 - 19:04

    Ans En Maud:

    Hoi Hanneke,

    Bijna jarig! mooie foto's en wij zijn blij dat alles goed is gegaan!! Wij zijn benieuwd hoe het op school gaat.

    xxx Ans en Maud

  • 11 September 2010 - 11:59

    Annie:

    Hanneke,
    Hartelijk Gefeliciteerd met jouw 18e verjaardag veel plezier vandaag en de Groetjes van Bennie,Annie,Maureen en Jaco

  • 11 September 2010 - 16:21

    MJ:

    Hoi Hanneke, proficiat met je verjaardag en maak er een dolle boel van.
    groetjes Win, Elwin en MJ

  • 11 September 2010 - 17:14

    Janet:

    Happy Birthday Hanneke! I hope you have a wonderfull day, take good care of you, and enjoy as much as you can. Xx Janet and Amy.

  • 11 September 2010 - 18:41

    Rianne:

    Ha Hanneke!!!

    allereerst naturlijk gefeliciteerd! ik hoop dat je een ontzettend leuke en bijzondere verjaardag hebt! Je foto's en verhalen zijn super leuk, als jij daar nog een klein jaar zit vraag ik me wel af wat dat moet worden met al die foto's denk dat zelfs picasa dat niet meer aan kan straks!
    Heel heel veel plezier en ik blijf je zeker volgen.

    Liefs rianne

  • 11 September 2010 - 19:30

    Gerda:

    Hoi Hanneke, van harte proficiat, met je 18e verjaardag, maak er een fijne dag van, ook namens Bas, en Richard

  • 13 September 2010 - 09:32

    Joop Verhoef:

    ik ga je volgen ! ben super trots op je !

    groetjes

    Joop

  • 13 September 2010 - 23:01

    Marleen:

    Hanneke!! wat klinkt dat goed! hihi ik hoop dat alles goed met je gaat! Heb je amber nog gesproken toevallig? Haar weblog stond op haar hyves he dacht ik..? ga snel je foto's even bekijken haha! XX

  • 28 Oktober 2010 - 21:43

    Albergen:

    Hoi Hanneke,

    Wat super dat het goed gaat. Zo te lezen moet je er echt voor gaan zitten, een heel verhaal. Maar echt leuk je zo te volgen.

    Groetjes Annie Gerrit en de kids Albergen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

High School Year!

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2011

Goodbye, The End!!!

22 Mei 2011

Washington, Easter, Maple Syrup, Prom & Holland

10 April 2011

A little of everything!!!

27 Februari 2011

Snowdays

09 Januari 2011

Happy New Year!
Hanneke

Actief sinds 20 Aug. 2010
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 37497

Voorgaande reizen:

26 Juni 2017 - 11 September 2017

Europa Trip

03 September 2014 - 07 Februari 2015

Stage Zuid-Afrika

11 Juli 2012 - 16 Januari 2013

Stage London

02 September 2010 - 12 Juni 2011

High School Year!

Landen bezocht: