In leading - Reisverslag uit Azelo, Nederland van Hanneke Olthof - WaarBenJij.nu In leading - Reisverslag uit Azelo, Nederland van Hanneke Olthof - WaarBenJij.nu

In leading

Door: Hanneke Olthof

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

10 Juli 2012 | Nederland, Azelo

Hoi allemaal!!
Hier het eerste berichtje voor dat ik dit avontuur weer aan ga. London is het volgende hoofdstuk. Voor school moet je twee keer op stage, waarvan 1 verplicht in het buitenland. Apple egg of niet zou je zeggen na al een jaar in Amerika gezeten te hebben. Maar goed, morgen vertrek ik voor een half jaar naar London. Hier ga ik samen met als het goed is nu nog 3 anderen in een hotel werken. Het Grange Tower Bridge Hotel. Ik zeg als het goed is, want er kan er nog één afvallen door de herkansingen. Helaas, maar het is nou eenmaal zo. Maar goed, zoals ik al zei, morgen vertrek met de trein samen met nog een klasgenoot, Michael Smink. Ik word naar Zutphen gebracht om 09.28 vertrekt de trein, de eerste stop is dan Roosendaal. Hier stappen we over in de trein naar Brussel. Vanuit hier stappen we in de Eurostar naar London. Als het goed is zijn we daar dan om 16.00 Londonse tijd, dus 17.00 NL tijd. Hopelijk staan we not before monkey met al onze tassen. 2 koffers en 2 handtassen, je moet er maar wat voor over hebben he.. De koffers zijn inmiddels al wel bijna ingepakt, gelukkig... want ik moet zo nog naar school toe. Hoe kunnen ze het inplannen, maar we will keep full. Eenmaal in London aangekomen zullen we waarschijnlijk opgehaald worden door de makelaar die ons huis geregeld heeft, Pim Assen. Dan krijgen we de sleutel overhandigt en dan kan het avontuur beginnen. Dit is de link om het huis alvast te bekijken: http://www.rightmove.co.uk/property-to-rent/property-34798342.html. Dit is al ons tweede huis, want met het eerste was er gedoe van de huisbaas... om een lang verhaal kort te maken, de huisbaas is really a truth en we hebben een ander huis kunnen bemachtigen, waarschijnlijk nog wel iets mooier. Je zult waarschijnlijk wel denken, wat heeft die Hanneke nou weer met die gekke Engelse woorden/zinnen er door heen... dit komt uit een boekje het hilarische engels van Nederlanders dat ik gekregen heb:)... zo goed kunnen wij ons dus duidelijk maken in het buitenland:) Hopelijk heb ik jullie hier voor nu voldoende mee geinformeerd, ik moet nu naar school... dus tot de volgende keer! Groetjes!!

  • 10 Juli 2012 - 11:38

    Renee:

    Hey lieve Han!
    Wat super vet dat je morgen alweer op avontuur gaat! :) Ben je er al helemaal klaar voor? Vind het wel vet jammer dat ik je nu nog langer niet zie. Hopelijk kunnen we snel een keertje op Skype bijkletsen.
    Heeel veel plezier in Londen, geniet er goed van en ik spreek je snel :)
    Heel veel liefs,
    Renee

  • 10 Juli 2012 - 16:39

    Trees Geerdink:

    Hallo Hanneke wat leuk dat je nu naar londe gaat wij wensen je heel veel succes en tot horens groetjes van Gerrit en Trees

  • 10 Juli 2012 - 17:20

    Johan Josefien Jet:

    Hey Hannke we gaan je weer volgen op deze Olympische tour! we wensen je veel plezier in London. Good Luck.

  • 10 Juli 2012 - 19:16

    Marijke:

    Hanneke, ik lach me rot hier:P Many fun in Londen! Een goede reis gewenst, xx

  • 12 September 2012 - 23:04

    Hanneke Olthof:

    Hoi Hanneke wat supper zon uitdaging we wensen je veel succes toe .groetjes Fam. Goselink

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Actief sinds 20 Aug. 2010
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 37517

Voorgaande reizen:

26 Juni 2017 - 11 September 2017

Europa Trip

03 September 2014 - 07 Februari 2015

Stage Zuid-Afrika

11 Juli 2012 - 16 Januari 2013

Stage London

02 September 2010 - 12 Juni 2011

High School Year!

Landen bezocht: